Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Τα μήλα των εσπερίδων


Τα μήλα των εσπερίδων
Ένας επιθεωρητής πηγαίνει στο σχολείο μπαίνει στην τάξη και ρωτάει τα παιδιά.
-Ποιος έκλεψε τα μήλα των Εσπερίδων;
-Όχι εμείς απαντούν τα παιδιά.
Τότε ο δάσκαλος των παιδιών λέει:
-Κύριε επιθεωρητή δεν γίνονται τέτοια πράγματα στο σχολείο μας.
Απογοητευμένος ο επιθεωρητής φεύγει και στέλνει ένα γράμμα στο Υπουργείο Παιδείας.
-Επισκέφθηκα το καλύτερο σχολείο της χώρας και στην ερώτηση μου ποιος έκλεψε τα μήλα των εσπερίδων δεν ήξερε κανένα παιδί να μου απαντήσει και το χειρότερο δεν ήξερε ούτε και ο δάσκαλος τους.
Και το Υπουργείο Παιδείας του απαντά.
-Κύριε επιθεωρητή εσείς να κοιτάζετε την δουλειά σας.
Αυτή είναι υπόθεση της αστυνομίας.

Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ

Η Φωτό Μου
morfo tsaxtsiri
ΚΑΛΑ ΚΑΝΩ
Προβολή πλήρους προφίλ

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ

ΦΙΛΙΚΑ BANNER

ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
BannerFans.com

ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG!!!!

Powered by BannerFans.com

ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ

Τρεις νεραιδούλες

ΠροεπισκόπησηΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΕ ΤΡΙΑ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ.ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΟΥΛΑ,ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ.

ΕΔΩ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ

ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΑΤΑΜΕ

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ


ShoutMix chat widget

facebook

twitter